4 dagar kvar..

..till min födelsedag :) det e inte långt kvar nu! :) kuljul. haha. Då blir det fest här hos mig :) det ska bli trevligt hoppas jag, vilka nu som kommer.. tycker de kan höra av sig så man vet liksom.....

I helgen som var var jag ju som sagt hos Anna, det var trevligt. :) utgång på högland med, som dock inte var lika kul, men brukar ju inte va kul där så :P men allt som allt var det ganska trevligt. Fick träffa Isabell en sväng med, gumman :).

Den här veckan känner jag mig förövrigt stressad.. det är skola nästan varje dag, förutom imorn då, för jag har valt bort att inte gå dit imorn. Sen har jag plugg hemma, jag ska städa, jag ska tvätta, jag ska baka o fixa o jag ska träna.. puh! Sen har jag lite annat småfix o göra med. Idag har jag iaf gjort lite knäck, sen har jag hängt upp mina julgardiner..men det e fan nåt fel på dom! för dom hänger helt lustigt, fastän jag strykt dem o hållt på :S hellustigt..
På fredag skulle vi haft gruppträff med i Lkpg, men det blir inget..för alla kunde inte, så vi har bokat om det, känns ju lite skönt iaf, så får jag lite mer tid till allt jag ska göra :P. Imorn ska jag träffa plutt också :).

Nu ska jag iväg o ut o gå, sen fortsätta med allt jag ska göra!

Kommentarer
Postat av: Jenny

hej!

vi ses i helgen! tar med grabbarna o kommer! (=

kram

2009-12-11 @ 10:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0