Ser slutet..

...på min hemtenta! :D det känns skönt. Egentligen är jag faktiskt klar.. och den ska inte in förrän nästa måndag, 14 dec. coolt att jag är så pass klar i förväg :). Sitter faktiskt i skolan nu.. har gjort det sen ca 10 tiden.. o då har jag blivit klar.. Sann ska läsa igenom den med, o jag ska läsa igenom hennes nrä den e klar.. så det blir nog bra. Känns inte som jag kan trycka ur mig mer nu heller.. jag har börjat på 9e sidan.. odet ska va ca 10, men 8 går bra. så det lbir nog bra då :). Jag har svårt för o skriva sådär långt.. är nöjd med det jag har skrivit nu hitills.

Imorn är det fredag igen, tiden bara springer iväg! Och imorn drar jag till Nässjö och till Anna, för att vara med på hennes födelsedagsfest på lördag. Och ikväll ska jag roa mig med att tvätta. Mask och jag ska ut o gå med, kallt, men vafan, det behövs! Känner mig värre än nånsin! :'( buhu.

helgen som var var det förövrigt fest hos Sanna, det var trevligt med vissa mindre roliga inslag. Otten blev det med för en gångs skull..det var kul :) träffade folk som jag inte hade räknat med att träffa heller, så det var kul! :). Söndagen däremot var inte lika rolig.......bläää.. Jag var segare än vissa andra.. Mys vart det iaf.

I måndags tog jag också vaccineringssprutan, gjorde itne så ont, men det gör ont nu efteråt i armen :( men sjuk har jag inte blivit av den iaf, inte än :O. O jag som ville tränat denna veckan.. men men, får ta tag i det extremt mycket nästa vecka! Mask och jag får ta våra promenader sålänge. Det e skönt även om det e kallt. O sällskap o pushning är det jag behöver för att komma ut! Så det e bra.

Förövrigt har jag också blivit tjurig och besviken över en sak.. det är jobbigt :(.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0