hej

Helgen som gick var lugn o mys :). Kanske lite för mycket sovande.. men men, ibland blir det så.


Nu ser jag fram emot veckan som kommer.
Imorn måste jag träna och plugga. Sen ska jag på studiebesök på Matteusgården med. Det jag inte vill göra är dock att tvätta kl 7 på morgonen.. men men, fanns inte bättre tid som passa mig :( usch, har massa tvätt. Men men, det blir bra, då kommer jag upp i tid iaf :P.
Sen får vi pengar imorn med, det behövs!

Sen på torsdag blir det lite stan o sen bio med Sanna! :). New moon äntligen! Ska bli spännande :).

På fredag vet jag inte vad som står på schemat.. Men på lördag blir det fest iaf, det ska bli trevligt :) får se vilka som kommer.

Nu är det förövrigt bara 18 dagar kvar tills jag fyller år, sjukt va tiden går snabbt! Jag har inte ens fattat det än :s o en månad exakt kvar till jul idag, det är sjukt! Nyss var det typ juli..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0