Idag...

...har varit en tjurdag. Började med att jag vakna, då va jag trött, sen hade jag extrem träningsvärk i magen. Men så gick jag up.. o började fixa iordning mig.. så visste jag inte va jag skulle ha på mig.. o bytte övertröja typ 5 ggr. Jag skojar inte! Sen skulle jag fixa håret, o det blev inte bra för fem öre! Kände mig riktigt ful :(. Men sen gick jag iväg iaf.
Så sen senare skulle vi ha litteraturseminarie, o jag trodde jag hade läst helt fel böcker..för de var varken aktuella eller forskning o jag hade inte svar på alla frågor heller.. så det var bara surt.. Sen hände lite annat med som jag blev sur över.. Fast nu vet jag att jag inte behöver va sur över det. O sen litteraturseminariet.. ja det kändes som det gick OK, inte alls så bra egentligen.. men så gick jag in på min mejl nu o hade fått svar från Linda. Jag blev jätteglad! :). Jag är godkänd, och har fått jättebra kommentarer, inte nåt enda "jag saknar detta o detta, o du kunde tagit med detta..". Så glad :). 

"För varje text och för varje seminarium blir jag bara mer och mer
imponerad av dina insatser och din kapacitet. Jättekul att du tar för
dig mera; det har du verkligen all anledning att göra.
En jättebra insats!"

Då blir man glad! :D.


så idag kände jag förövrigt att detta skulle bli en skitdag.. o det blev det med.. men har haft vissa ljuspunkter ändå. :).

I helgen ska jag iaf göra lite saker, :) men det blir lugnt med, ska bli skönt. Imorn vet jag inte vad som händer dock.. ? Har lite på praktiken, sen får man se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0