Suck

Inatt kunde jag inte sova.. det var jobbigt :(. Låg i över 1 ½ timme o bara försökte sova.. det gick ju inte bra.. så fick försöka roa mig med annat.. satt o skrev lite, sen kolla jag lite på TV, men det var ju inget roligt.. Men nån gång somna jag sen iaf. För att sen gå upp kl 7 för o tvätta :/ vilket sug. Suck.

Sen har jag betalat räkningar idag med, så alla pengar typ försvann, inte roligt! Sen lyckades jag hitta en biljett från Nässjö till Norrköping med nästa söndag, som jag bokade, så det var ju bra, har jag det gjort.

O jag kollade in Bilddagboken nyss..jag hatar det ibland! För det finns såna där dumma saker där.. som typ "Lägg upp den här bilden o kryssa i detta o detta.. annars kommer detta o detta hända..". Sånt ska man väl inte tro på ? Bara för att jag inte la upp en bild nyss, kommer jag få otur i kärlek långt framöver då? Isf suger livet. Jobbigt, jag hatar såna där saker. Blir så knäpp och rädd. :S.

Aja, nu ska jag fixa mig färdigt, hämta tvätten, sen blir det att gå på studiebesök. Tänkte ta spårvagnen pga skitvädret. Sen borde jag träna idag med, lr borde.. jag MÅSTE!

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0