Trött

Usch idag är jag verkligen trött..är inte van att gå upp halv 7 på en måndag. Men men, har haft prakitk idag iaf, o det är så kul! :). Älskar min praktikplats, synd att man bara e ute så lite nu :(.

Helgen som gick var kul med, i fredags var Sanna och jag o hälsa på Maria i Tranås :) det var längesen. Vi åt ute, det var dyrt, men men. Sen va vi hemma hos dom o kollade på Idol o lite. O Marcus är verkligen så himla söt! Sötare pojk får man ju leta efter! :).
I lördags så va jag ute med Sanna och Mats, numera kallad Mask :D. Erik var med hemma hos mig med. Jag hade kul iaf, :) men bilderna som kommit upp på fb är inte lika kul!! Usch så jag ser ut, skäms över mig själv. :(.
Igår, söndag, va jag bara trött, hela dan.. usch usch, kan ju va därför jag e så trött idag med. Blä.

Det där konstiga i min hals är nog fortfarande kvar, lite iaf.. jag undrar verkligen vad det är! :S. O sen idag har jag haft ont i kroppen med, bröstet och benet. Undrar vad det är? Men börjar försvinna nu iaf, skönt det.

Idag på min praktik kom jag o tänka på en sak också, när jag såg en lärare sitta o rätta matteböcker. Det var något jag fick göra när jag gick i 5-6:an, jag fick rätta 2-3:ans matteböcker! Hur sjukt är inte det egentligen? Att en så pass ung elev som jag var får rätta andra elevers matteböcker. Nu såhär i efterhand kan jag tycka det är knäppt, men då älskade jag det :), o som man ser så ville jag ju bli lärare redan då :). Haha. Men nu är det ju inte lärare för de äldre eleverna jag ska bli, utan yngre, o det känner jag att jag trivs bäst med nu.

Ikväll har jag förövrigt tänkt att jag ska ägna mig åt TV:n för en ggns skull, är ju massa kul idag. Ullared, dokumentär, sen paradise hotel :D. Det blir nog bra, ska ta en dusch först med. Jag fryser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0