Dålig update

 

Jag har haft lite dålig koll på årets Wacken-festival faktiskt.. men kollade line-upen idag och jag är nöjd :). Ska bli trevligt o komma dit igen! :) Dessa band är jag intresserade av att se:

Arch Enemy (blir 3:e gången :))

Alice Cooper

Cannibal Corpse

Corvus Corax

Crucified Barbara

Die Apokalyptischen Reiter

Edguy

Grave Digger

Ill nino?

Immortal

Iron Maiden

Mötley Crue

Slayer

Stratovarius

Tarja

W.A.S.P


Nu är det ju inte så att jag faktiskt lyssnar på alla dessa band, men vore coolt o se endel av dem baraföratt  :).Iron Maiden ska bli kul att se igen iaf, dom är otroligt bra live! :) o Corvus corax, mycket mäktigt..hoppas bara operasångarskan är med med så blir det asbra! :). Sen skadet bli coolt att se Tarja med (f.d sångaren i Nightwish), hon har ju en otrolig röst jag tycker om, så ska bli kul. Skabli spännandeo se hur schemat ser ut i år med då..så man kan matcha in detta nu. Vissa är ju mer måsten än andra. 105 dagar kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0