Gaaah!

Idag är ingen bra dag.. den börjar inte bra iaf..
Började redan inatt,av att jag vaknade av att jag hade sådan hemsk träningsvärk i benen! Måste stretcha efter att ha gått sålångt antagligen..för det var inte skönt o ha det så.. Sen kändes de som att mitt vänsteröga va svullet..sen när jag gick upp så känner jag ju att det är skitsvullet, så går jag fram till spegeln... AAAAAHHHHHHHH MONSTER! Det är ett monster som tittar tillbaka i spegeln på mig! ;(. Jag vet inte vad det är som har hänt.. Ringde sjukvårdsupplysningen, men dom visste inte..frågade även om min tunga, som jag ocksåhar haft ont i sen i söndags..men hon visste inget om det heller... SÅ där blev jag juinte mycket klokare.
Har nu iaf smörjt svullnaderna med hydrokortison och tagit en allergitablett, ifall det kan vara så. Sen tänkte jag gå ner på stan o köpa mig ett par nya solglasögon, såhär vill jag inte visa mig alltför mycket bland folk! Men jag kan ju samtidigt inte rå för det ;( buhu..tycker faktiskt synd om mig själv.

Sen så ringde jag payex idag igen, för det har ju fortfarande inte kommit in några pengar på mittliukort,så jagkan kopiera..vilket jagmåste! Så jag får damp!! O swedbank sa igår att det var deras fel typ..för att betalningen är liksom genomförd..  Men payex ser inga pengar.. så jag blir ju skapligt irriteradalltså! Men jag fick skicka in en bild på att pengarna är överförda.. så får man hoppas att det kna lösasig snart.. jag har inte råd att 100 kr bara försvinner sådär liksom.. o ja måste ju fan ha pengarna på kortet så jag kan kopiera nu......gaaaah!!!!!!!!!!!!

Suck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0