hej

Jaha nu sitter manhär igen oglor fastänjag borde göra annat..dsv plugga. Men det var tråkigt och läsa..men men jag måste, för Sanna ska ju ha boken imorn. Men men, jga ska läsa snart :) sen läsa lite innan skolan imorn kan jag göra med. Dom hade visst slängt in en räknestuga imorn, fastän det inte stod på flödesschemat..men men, är ju lika bra o gå. Så blev ändrade planer för torsdagen då, skulle ju varit ledig o hittat på saker..men nae.

Idag har jag förövrigt varit duktig och effektiv. Först pluggade jag och Sanna, sen var jag på stan och bokade en klipptid, så nu ska jag klippa mig på måndag, det behövs och ska bli skönt! Ska testa NON, har aldrig klippt mig där, så får se om de förstår hur jag vill ha det.. typ ingen i stan som lyckats så bra med det.
Sennär jag kom hem så satte jag igång med att diska, laga mat, putsa fönster, byta gardiner o storstäda :) så nu blev det ganska fint. Men på nåt sätt tycker jag ändå attdetser stökigt ut..vetifan va det e alltså :S

Har fixat den härdatorn lite med.. så jag kan sitta här vidmsn nu med.. men det e lite jobbigto skriva på denhär datorn också..för att på nåt sättskriver jag konstigt med fingrarna så får skitont :S vetinte va jag gör för fel. Sen ärju mellanslag trasig med..så måste ju trycka skithårt.. = jobbigt.

Har även hunnit med att prata lite med mamma innan, o hon sa ju både tråkiga och intressanta saker.. men så är det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0