Helgen

I fredags åkte jag ju då till Marcus efter skolan..sen skedde inte så mkt mer den dan..vi spelade mest bara tv-spel och tog det lugnt.
I lördags var vi hos hans kompis Johan och spelade mer tvpsel o lagade mat,men det var trevligt :). lånade även en tv-serie av honom, Riget, som jag ska sätta mig o kolla på nån dag.. men vågar inte riktigt kolla själv, den ska va lite läskig.
Sen i söndags hände inte speciellt mycket heller..en del plugg blev det gjort iaf..för marcus del då, jag hjälpte honom vill säga. Jag sökte också två sommarjobb till , ett i Berg o ett i Norrköping, så får vi se hur det går med det.. Har ju inte hört nåt från sågen än heller..

Och idag åkte jag hem då, för lite skola och nu tvättar jag.. tråk.Såg också när jag kom hem att jag fortfarande inte fått den där jävla inkomstdeklarationen från Skatteverket, så nu ringde jag nyss till dem,o jag fatta inte riktigt va han sa..prata tyst och på skånska.. ingen bra sammansättning :P men iaf, så hade de väl blivit nåt fel, så han skrev ut en blankett som han ska skicka till mig nu iaf. Men det jobbiga är att nu kan jag ju inte deklarera via internet, utanmåste gå till Skattekontoret..men aja, det går ju detmed.. ska bara hitta det också.. Tror det ligger på Drottninggatan? Får kolla upp det där..

Ska åka till plutten ikväll igen faktiskt.. :) myspys. Och imorn väntar lektion i Linköping, matteverkstad.. Ska baralyckas hittavart vi ska va med..blää jobbigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0