hellu

 

Jag kan ju inte nog säga hur mycket jag älskar vampire diaries! :) den innehåller så mycket som gör den så bra, precis som det ska va. Underbart.

 

Har pratat med Martina ikväll med, det var trevligt :) <3. Har nu fått Erics kontonummer med så jag kan betala Wackenbiljetten nu med, så jag blir av med det.. har tänkt pådet varjemånad..men inte gjort det.. men nu har jag iaf så jag kan betala den.. blir lite fattigare..men då slipper jag tänka på det i sommar iaf. Skönt det.

Imorn ska jag till skolan en sväng, sen hämta min kartläggning, får se vad dom har skrivit om den, men vet att jag är godkänd iaf, känns bra! :). Sen ska jag träffa rebecka lite senare en sväng på stan. Sen ska jag vidare till Marcus :). Vi ska festa på lördag med, har inte riktigt det humöret just nu..men det kommer nog, får man tro iaf.
Men först av allt imorn ska jag betala räkningarna..inte kul,men aja..så är det. Som student borde allt va gratis :D haha..det vore skönt,men icke.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0