kväll

Idag var jag o Sanna ute o gick efter skolan igen,:) gick ca en timme olitemer..detvar skönt menlär nog ha träningsvärk imorgon med..för har redan ont i fötterna och nacken..menmen.
Sen var Sanna här hos mig så lagade vi mat o lite :)det var trevligt. Men hon blev helt plötsligt jätteförkyld :S såundrar om jag blir det med..återstår o se..

Hade fått mejl från payex med , om mitt problem..(jagmejlade innan jag ringde första gången, ) o dåskrev den tanten att det tar 3-4 dagar vid banköverföring.. men på deras sida står det att direktbetalning via internetbanken går direkt.. så okej? Dåskrev jag tillbaka att det står så o att om inte det stämmer borde de ändra det.. jävla idioter.. återstår o se då om jag får in några pengar där imorn..för än har jag då inte fått några..att det ska va så jävla krångligt??! Blir så förbannat trött..........!!

Nu har jag iaf tänkt o gå o lägga mig..klockan e mycket. Ska önska att imorn är en bättre dag, utan svullna ögon och utan öm tunga. Tack och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0