Kvällens uppdatering



Var ju och såg FARSAN på bio ikväll, tillsammans med Lena, och jag måste säga attden kan jag verkligen rekommendera! :) Speciellt om man vill skratta mycket. Kanske också om man vill gråta en skvätt, men mest lockar den till skratt. En gång skrattade jag t.o.m så mycket att tårarna började rinna :D haha då e de roligt.


Har nu även sett veckans avsnitt av Vampire Diaries, o jag vet snart inte va jag ska ta mig till så spänannde det är! :D haha, ja gud, satt med öppen mun o bara gapade flera gånger idag, det var så mycket som man fick veta idag. Mycket bra avsnitt, längtar väldigt mycket tills nästa!

Sitter även och funderar på om jag ska föra över pengar till payex med så jag kan kopiera..vilket jag skulle behöva..men vet samtidigt inte riktigt om jag vågar.. är ju inte så att jag direkt har råd att förlora hundra kronor till bara sådär..nae inte direkt.. Så vet inte.. men kanske ska våga göra ett försök.. o blir det nåt fel då.. JA DÅ JÄVLAR!!!!!!!! Då är det nån här som blir jävligt förbannad!

Mina ögon börjar bli bättre nu med..tungan lite ocskå.. men inget e helt bra än.. det är jobbigt:/ Speciellt när man inte vet vad det är liksom..


Nehe nu kanske jag borde gå o duscha.. klockan börjar bli mycket.. Imorn har jag en föreläsning i skolan,sen blir det att åka hem till plutten :)

Kommentarer
Postat av: mats

va den lika rolig som kopps och jalla jalla??

2010-04-16 @ 01:54:07
URL: http://toasitsen.blogg.se/
Postat av: Rebecka Andersson

2010-04-16 @ 21:19:52
URL: http://rebeckaanderzon.blogg.se/
Postat av: Rebecka Andersson

Vad kontsigt... Måste ju vara nåt med ditt internet eller nått. Du får fixa det hos oss

2010-04-16 @ 21:23:00
URL: http://rebeckaanderzon.blogg.se/
Postat av: Jenny

ser oxå på Vampier Dairy. Så himla bra serie o sååå spännande! va bara tvungen att kommentera haha

2010-04-19 @ 00:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0