Påsk

Var ett tag sen jag skrev nu, men har haft lite annat för mig sen sist. 

I onsdags hade jag ju då min examination, men jag tror det gick bra. Är godkänd på opponeringen iaf. Sen åkte jag till fisen igen, så var vi o bowlade med några av hans kompisar, det var trevligt :) o jag förlorade inte för en gång skull! :D haha, ett tag ledde jag t.om över Marcus, då var jag nöjd ;). Haha. Sen gick vi ut o tog en cider med, eller va man nu ville ha, sen åkte vi hem. Sen på torsdagen så åkte jag hem till min familj. Var faktiskt tåg den här gången.. men bara till Tannefors :P sen fick jag byta till buss, för det var så fullt, men gjorde inte mig så mycket, för då blev ju resan gratis ;) det gillar jag.

Sen i fredags så jobbade jag o Sofie på sågen, målade. Målade nog mig själv också, hade ju färg överallt! Gick ju igenom kläderna med o skitsvårt o få bort! men men nu e de mesta borta iaf, o det är skönt.
På lördagen var vi på middag hos mormor, sen blev det lite spontan utgång på hotellet i eksjö med Sanna, Lisa, Stina och Jessica. Bosco o hans kompisar var också med. Det var trevligt :). Men hatar verkligen hotellet! vilket folk o hur dom beter sig........... man får ju psykbryt på vissa alltså! Kommer dröja innan jag går dit igen kan jag säga, orkar inte med det folket där.  bosco körde iaf hem mig sen, det var snällt :).

Sen har det inte hänt så mkt mer.. känns bara som jag ätit o ätit.. gått upp 20 kg eller nåt.. ;( men då e de ju bra att jag e hemma hos mig själv nu ett tag så jag kan svälta lite :P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0