Seg

Vilken helg det blev tillslut! Det var så att vi skulle festa på lördagen, hade marcus faktiskt sagt.. men sen blev det frdagen istället.. Men så gick vi ut på lördagen med.
Såpå fredagen var vi hemma hos Marcus, hans kompis Björn var med också. Sen åkte vi in till stan o va på några ställen, bara barer. Sen åkte vi hem.
På lördagen var jag asseg..men det var ju bara att försöka piggna till o ta nya tag inför kvällen :P. Då var vi återigen hemma hos Marcus, och så kom Björn och Sanna med :) det var trevligt. Sen åkte vi in till stan och gick till Platens, det var en trevlig kväll :).  Dock tog jag inga bilder..jag tänkte på det flera gånger, men blev aldrig av..det var ju lite tråkigt..

Söndagen däremot var ju inte lika trevlig..kunde man bli segare? O kände redan då igår att fy fan för o dricka på valborg.. :P haha, men men det ordnar sig till dess.
Sen inatt kunde jag inte sova heller, låg inte bra, o marcus höll på o lät o hade sig, gjorde sina vanliga konstiga ljud! gah! Så idag är jag astrött! höll på att somna på föreläsningen innan. Men nu har jag tagit en dusch o försökt o piggna till lite.. men detbörjar komma nu igen.. suck. Fick skitont i magen innan med när jag åt en macka, det var mycketjobbigt..har inte gått över helt än..o det e några timmar sen nu.. så suck. Ingen bra dag idag.

Ska träffa Becka om en stund med, när hon slutat sin praktik. Då ska vi gå lite i Hageby Centrum o titta :). Ska bli trevligt. Jag ska iaf leta efter ett par nya solglasögon (igen), dom jävlarna jag köpteför typ 2 veckor sen är för stora?! jag bara jaha..har mitt ansikte krympt eller vad händer?

Kommentarer
Postat av: mats

hahaha.. det lät inget vidare om ditt huvud krympt

2010-04-28 @ 14:04:14
URL: http://toasitsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0