Sol

Idag var jag o Sanna ute o gick i en timme ungefär. Det var mycket skönt i detta vädret! :) Gick runt i Haga typ, det var en lagom runda,men massa bilar överallt,pga vi gick i rusningstrafiken :P men men.

O nu sitter jag vid min laptop, har äntligen fått den att funka! :) Innan så var det massa bokstäver somblev siffror o tecken istället.. så va de nån knapp som var intryckt eller nåt..men har testat allt..men så sa marcus att de hade nåt att göra med Numpad, typ.Såidag gick jag upp o hitta instruktionsboken, o det var ju som sagt en kombination av tangenter som var intryckta, men nu funkar det när jag fixat :D nöjd. Men mellanslagstangenten funkarju ändå inte riktigt somden ska..o datorn e lite seg.. men men internet funkar på denna iaf, det gör det ju inte på min andra dator.. fattar fan inte va felet är :S surt är det ;(.

Snart ska jag se på Dating in the dark, återstår o se om det är roligt ikväll :)


Kommentarer
Postat av: toasitsen.blogg.se

vi får ta en runda nästa vecka.. tror inte jag hinner denna vecka:/

2010-04-13 @ 23:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0