Stor suck

Jag blir så irriterad på det här med payex.. jag valde liksom direktbetalning via min internetbank o då kopplades jag vidare till min internetbank och där stod ett kontonr som pengarna skulle in till..så jag bara betalar liksom..meninga pengar kom ju in..o nu har jag fått svar från dem där,efter att ha skickat in ett bevis på att jag har betalat..o då säger hon att det där inte är deras kontonr!!!!!! Så undra hon va jag fått de ifrån? Så det här e ju hellustigt msåte jag säga.. för då kollade jag ju om jag råkade trycka på nåt så att det kom till nåt annat företag som jag betalat till tidigare.. men det kontonummret är inget jag har :S så jag fattar ingenting, jättemystiskt :S så nu är alltså 100 kr bara borta i luften nånstans.. känns ju inte jättekul direkt när man redan känner sig fattig.. Så suck........

Har heller inte fått min inkomstdeklaration från Skatteverket än :S detär ju också konstigt..för sista dan att få den var ju idag.. o imorn är jag inte hemma o kan se posten.. men får se det sen efter helgen..annars får jag ju ringa till dem med o fråga varför jag inte fått den.. Mkt konstigt tycker jag.

Nu ska jag iaf snart på bio o se Farsan. Muntrar väl kanske upp lite iaf :).


Kommentarer
Postat av: Rebecka Andersson

Kolla skttegrejen på internet! Bara och fixa ett e konto ju, dösmidigt. Kan du ju deklarera med. BTW Vampire Diaries blir bara bättre och bättre. Händer massor i avsnitten efter det i torsdags.

2010-04-16 @ 14:13:03
URL: http://rebeckaanderzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0