Suck

Usch jag känner verkligen sån panik över sommaren.. Jag vill göra saker och jag måste ha ett jobb, för jag måste ha pengar. Har jag inga pengar kan jag inte göra nåt och kna inte betala mina räkningar heller.. Jag vill inte ta pengar från mitt sparkonto helst.. inte massvis iaf..bara för jag redan slarvat så mycket med det..
Men så sitter jag här o säger att jag ska lägga undan pengar varje månad..men det går inte.. Men denna månaden känner jag verkligen att jag måste göra det.. Men samtidigt vet jag att de pengar jag har lagt undan kommer ju inte räcka ihop iaf.. så då måstejag i vilketfall som ta pengar ifrån det andra kontot..och det suger!  Kan jag inte bara få vinna på lotto eller nåt?

Fick betala tillbaka på skatten md om jag inte sagt de.. så får ju inga extra pengar tillbaka där heller..vilket jag hadeönskat.. men icke. rövsugbajs.................

Kommentarer
Postat av: mats

jag fick bara 300kr.. förra gången fick jag betala.. tycker att det är bajs när vissa får tillbaka så jävla mkt:/

2010-04-25 @ 21:48:17
URL: http://toasitsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0