tråk

Idag har jag varit i linköping i skolan en sväng. Sen var jag på stan, hittade äntligen ett par nya solglasögon som jag förövrigt hoppas kan passa mitt konstiga ansikte! Sen köpte jag enkjol med som jag la undan igår, men vet ändå inte riktigt om jag vill ha den...jag e så jobbig........Men men får testa o så lite härhemma, annarsfår jag dra tillbaka med den. Sanna o jag var ute o gick sen runt Strömmen med, det var skönt.

Har även lämnat in min skattedeklaration idag, duktigt. Sen har jag skickat tillbaka en bok som vi insåg att vi knappt behövde, då får jagpengar tillbaks :D yay. Det behövs.. pengarna försvinner som vnaligt.. man tycker inte man handlar nåt, inte massa dyra saker iaf, men vips! så är dom borta igen.

Nu håller jag på o tvättar..har precis ätit också. Men blir svullen i magen så fort jag äter nåt..skitjobbigt :/. Värre än vnaligt ärdet liksom. Jobbigt.
Sen borde jag städa med..damma av o dammsuga o så.. men jag orkar inte riktigt ta tag i det... men måste.

Imorn ska jag klippa mig med, äntligen! Tror jag vet hur nu med, så blir nog troligen bra, bara honkan klippa bra så :P återstår att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0