wieho

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade igen..men har haft lite o göra.. :).

I onsdags kom Marcus till mig, så har vi varit ända till idag, mys! :). Vi har mest bara tagit det lugnt, han har försökt fixa med min dator med som inte vill funka riktigt som den ska men det gick inte så bra :/. Tyvärr. Sen så har vi även varit hemma hos min familj :O.  men det gikc bra :)  vi har firat Sofie som fyllde 18 i fredags. Grattis till henne! Jag köpte Twilight och ett fint armband, hon blev faktiskt nöjd :) Sen så har vi mest spelat spel o bara tagit det lugnt :). Visade plutten runt i samhället med, the big city. :P. haha.
Men nu är vi hemma igen, jag hos mig o han hos sig, så nu blev det lite ensamt :( men men så är det.

I torsdags va jag även på tjejkväll hos Becka tillsammans med henne och Sanna, :) vi åt mat o prata o kolla på tv. Det var mycket trevligt! :).

Wiiieee älskar dig Marcus! <3

Kommentarer
Postat av: Rebecka Andersson

Det gick bra när han träffade dina föräldrar? Vad tyckte alla då?



Hoppas du haft en bra helg!

2010-04-12 @ 19:45:09
URL: http://rebeckaanderzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0