Födelsedag och augustifest

Då var det dags att uppdatera vad som hänt de senaste dagarna, eftersom jag inte har haft tid att sitta här och skriva.

I onsdags så fyllde ju Marcus år, så han kom hit på kvällen. Lite sent kanske pga av saker han skulle göra innan, men han kom iaf :). Jag är glad för det. Så hade jag bakat en tårta o gjort tacopaj som vi åt :). Sen fick han mina presenter, jag gav honom ett par solglasögon med spegelglas, några öl, sen ett silverarmband :) han blev glad och det var bra! :) hihi.

I torsdags gjorde jag omtenta, och jag tror faktiskt att det gick bra. Vi håller tummarna för det iaf. Sen när jag var klar så mötte jag upp Anna som hade kommit till stan :) sen följde jag med henne och klippte sig, sen gick vi hem och åt och lite, sen drog vi (jag, anna och Marcus) vidare mot RIX FM - festivalen. Det var helt okej, men inget sådär värst jättebra. Såg Anna Bergendahl, Erik Grönwall, Eric Saade, Velvet, Linda Bengtzing, Broken Door, Timotej, och nån mer som jag har glömt.

På fredagen så klippte Anna om sig, för hon var inte helnöjd :P men sen blev de bra iaf. Sen gick vi på marknaden, som förövrigt heller inte var så mycket att ha. Sen var det matdags och sedan göra sig iordning för fest! Senare kom också Mats, Erik och Björn. Så vi blev 6 pers iaf, och det är ju alltid mer än 3 :) haha. Så det var trevligt, sjöng singstar och lite med, det var länge sen! Sedan drog alla utom Erik vidare mot Otten. På vägen dit var det nån jävla emo-tjej som hoppade fram o skulle skrämma folk som gick förbi, vilket jag tycker var väldigt onödigt! För den jäveln hade en ölburk i handen också som hon slog emot min kind med så jag är svullen, har ont i benet där + att jag har ett blåmärke där, tack för den!! O förlåt kunde hon ju knappt säga heller. skitunge.
Inne på Otten iaf var det sådär, var itne så mkt folk o ja, ne, det var sådär men dög iaf. Sen blev det lite mcdonalds och hemgång.

I lördags så blev det tacos och sedan åkte marcus o björn hem. Så var anna och jag kvar och vi gick en till sväng på marknaden, sen gick vi hem och kollade på film och tog det bara lugnt. Jag mådde bra iaf, anna var det värre med ;P haha.

Och nu är det söndag och anna har åkt hem med. Först åt vi sen gick vi en sväng på stan och jag hittade en blommig tröja som jag troligen ska köpa när jag fått pengar :) vill ju ha ett blommigt linne, men finns ju fan inga! så blir nog denna tröjan iaf :). Den e fin. Sen när anna åkte så gick jag lite på stan själv, köpte block o så. Sen här hemma har jag städat undan och diskat. Måste torka golvet med..för min hårsprayflaska gick sönder i fredags, + annat massa spill på golvet. Men jag tar nog det sen, eller imorn. Har förberett mig lite för skolan nu med. Sen nu ska jag snart äta.

Skolan börjar ju imorn då med. Känns bra faktiskt att komma in i rutinerna igen, men samtidigt känns det som att det kommer bli så himla mycket att göra så jag kommer väl gå in i väggen eller nåt. :S usch, det e verkligen fullspäckat schema! Jag är ju van att vara ledig nån dag sådär med..men det e jag inte nu. Enligt den senaste versionen av schemat är jag nu ledig en hel dag (förutom helgerna) på 8 veckor! Sjukt, lr ja det e väl så det ska va, men gah! Inte van vid det. Inte när man har såhär mycket att göra heller.. Men men det ska väl ordna sig som allt annat här i livet gör.

Nu ska jag äta, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0