hej

Fan va jag e dålig på att uppdatera här.. men blir så när man har annat o göra o inte är hemma osv.

Förra veckan var jag då på stan med Rebecka, :) hittade bl.a ett blommigt linne, en blommig tröja, leggins, nagelfix o lite annat skit. Blir alltid att jag shoppar massa när jag fått pengar, det är ingen bra vana :/. Nog för att jag fick massa pengar nu o har råd att shoppa, men det betyder inte att jag MÅSTE.  Men men, har faktiskt varit duktigt o lagt undan massa med, :). O en sak på tal om det.. pappa har hand om mitt sparkonto, för att jag kan inte ha det själv, så då för jag alltså över pengar till honom- Men så ringde mamma förra veckan o sa att de hade inte kommit in några pengar på mitt sparkonto. Då trodde jag att jag hade kontonummret till mitt konto, för det hade pappa sagt! Men det var pappas egna konto, så jag har suttit o fört över pengar till honom utan att han har fört över dom till mitt sparkonto! Smart, men det resulterade iaf i, efter lite efterforskning, att han hade glömt de flera gånger, så jag fick några extra pengar till mitt sparkonto denna månaden, inte fel! :) hehe.

Marcus var här med och myste med mig i veckan :) sen på fredagen drog vi till Linköping för överraskningsfest för en av hans kompisar, och han blev verkligen överraskad! :) Det var kul, och han tyckte om det med så, perfekt! :). Det var en trevlig kväll, som dock kanske inte slutade lika trevligt..marcus + dålig + buss...gissa själva.

Sen på lördagen iaf när vi vaknat o så så blev det en sväng på Ljungsbro marknad, hittade allt lite :) jag älskar marknader! :D.

Sen var det söndag, igår, och då åkte jag hem. Sen idag så har jag varit ute o gått, varit i skolan, fixat lite annat, sen pluggat o lagat mat.

Har förresten råkat svälja en kula (för andra gången!) till min tungpiercing, vilket resulterade i att jag fick ta ur den, o nu har den jävlen läkt igen! På mindre än en dag... suck. Så var hos Jonni idag o skulle fixa de..men de gick ju inte..så måste ta om hålet! AAAAAAAAAJ! Är det värt smärtan? Jag ska fundera på det. Isf blir det nästa vecka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0