Hej!

Nu är jag tillbaka i Norrköping igen då! Kom tillbaka i söndags. Marcus följde med också :). Så nu har jag hållt på o fixat o trixat massa, har möblerat om och bakat o gjort iordning på vinden. Packat upp med. Nu håller jag på och städar och tvättar med! Så fullt upp. Marcus har åkt nu med, han skulle iväg på badminton, men var nåt krångel med en bro på vägen, så tåget gick inte så massa krångel..men nu kom han på en buss iaf, tur för honom! :) får han väl spela badminton en liten stund iaf, plutten :). Han fyller år imorn med! :) Då kommer han till mig igen, egentligen kanske jag skulle komma till honom, men det var hans erbjudande att komma hit så. Men hade inte jag behövt tvätta nu så kunde jag ju följt med honom hem. Men men.  Skulle köpa min sista present åt honom på stan innan med, men hitta inte exakt de jag ville ha :( så ska kolla en liten sväng imorn med på förmiddagen.

Skulle ju egentligen varit hundvakt denna veckan med, men nu har ju Sanna blivit sjuk :( stackarn, massa problem ju.. Inget blev nog riktigt som det var tänkt egentligen. Så tråkigt just denna veckan med ju, med augustifesten och allt. Så vi får se hur det blir.

Har prov på torsdag med.. jag vill inte! För jag har ingen motivation till att öva heller.. :( kommer väl gå åt helvete.. men får väl se. Ska öva mer sen och imorn! Sen får jag gå o göra mitt bästa.

På tal om augustifesten så kommer ju Anna upp med, ska bli trevligt :). Se om det är nån som vill festa med! Blev lite lagom förvånad att en viss person hörde av sig..det var nog den jag sist hade räknat med.. knäppt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0