Hejohå

Igår började jag ju skolan då, näst sista kursen innan jag är klar! Fan va läskigt... Men det ska nog gå bra det med, tror gruppen verkar okej med. Finns ju andra däremot som det är redigt synd om.. Men men. Det känns som det kommer bli ganska mycket o göra med, men så brukar det ju alltid kännas i början, sen rullar det på som vanligt.. Känns dock som det kommer bli mycket att göra på praktiken med..och där jag är brukar det vara lite snålt med tid för mig också när jag ska göra nåt..men det ska väl ordna sig det med, det återstår att se helt enkelt. Måste ringa dit idag med och säga att jag ska komma nästa vecka.

Sen efter skolan igår var jag med Rebecka, vi lagade mat o prata bara, trevligt som vanligt :).

Idag skulle jag egentligen varit i skolan med, men vi bestämde i gruppen att vi tar det imorn istället, så då fick jag en ledig idag. Så idag ska jag ägna mig åt att städa, plugga och tvätta. Skulle egentligen tvättat på fredag, men tar det idag istället. :) så slipper jag stressa på fredag eftersom vi ska bort då med!

Ser ut som att det inte blir nåt Volbeat i höst heller ;( *gråter floder* passar inte med skolan, sen ville vi ju ha ståplats.. :(

Nene..men nu e de bäst jag fortsätter med allt jag ska göra, måste hitta på nån mat med så att det blir matlåda imorn!

Kommentarer
Postat av: lucke

Hejsan, allt bra idag? :P

2010-08-24 @ 11:42:35
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack så mycket! :) Snäll du är! Hoppas du har en härlig helg vännen! Puss

2010-08-28 @ 19:09:01
URL: http://blomklocka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0