Hellu!

(Visst är bilden snygg ;P Längst resp kortast i gänget!)

 

Då var jag hemma igen då! Har varit en trevlig vecka på festivalen. Var bra väder med, va bara dålig väder när vi åkte dit o hem, så det var ju perfekt! :) Såg massa bra band o hade de bara allmänt bra :). Men sista dagen/dagarna va de lite jobbigt, då hade jag ont typ överallt, var helt slut. O nu när jag kommit hem har jag lyckats bli sjuk med. Men det är smällar man får ta. Har fått lite solbränna med så det e ju nice :).
Några band/artister jag såg var t.ex: Iron Maiden, Mötley Crüe, Alice Cooper, Tarja, Arch Enemy och Edguy :). Hade faktiskt mest sett framemot Mötley, vet inte varför, men hade bara det, och dom var fan bra :) O snygga (A). Haha. Stod inte alltför långt bak då heller, så det var nice! :) Sen är det alltid nån vänlig själv på varje konsert som frågar om jag vill sitta på dennes axlar och det tackar jag ju inte nej till! Allt för o se bra liksom :). Tackade nog bara nej en gång, men det var bara för att jag brydde mig inte så mycket om det bandet, + att vi strax skulle gå därifrån.

En grej jag alltid velat göra med är att crowdsurfra och tänkte att iår ska jag fan göra det! O Totto sa att " Erika, du måste ju göra sådär, det ska vi ordna". Och det gjorde jag med! Haha jag är så nöjd! det var kul, men ltie obehagligt med. Men coolt ändå. Lyckades få mitt linne sönderrivet med, det var ju inte så kul, men aja, smällar man får ta.

Denna veckan blev ju inte rikgit som jag tänkt mig då heller, då jag hade tänkt att ut o gå massa o röra på mig efter den där feta veckan, men så blev jag ju sjuk redan i måndags så det sket sig ju! Men får ta igen det nästa vecka o efter det osv. :).  Var och spelade minigolf och åt med Anna och Sanna igår med :) det var trevligr, men var nog precis det jag orkade..hade ju feber.. men nu mår jag bättre iaf. Och Imorn åker jag hem igen, till Norrköping då. Fast först ska jag till Marcus, vi ska på kräftskiva på lördag med, det ska bli trevligt :). Vet bara inte vad jag ska ha på mig.. så himla svårt! Ingenting sitter ju bra  ;( ser inte bra ut i nåt. Men det ordnar sig väl..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0