Rening!

Har också påbörjat en detoxkur idag, alltså en reningskur för kroppen. Ska göra det i 7 dagar. Ska dricka nån äcklig smörja varje morgon, sen dricka massa vatten till, och det är jobbigt att dricka så mycket vatten, blir ju så enormt pissnödig hela tiden! Är inte van att dricka såhär mycket, men det ska ju va bra. Har inte ens druckit så mycket som man ska idag.. dumt. Kommer skvalpa om mig när jag går förbi snart. O själva smörjan jag dricker smakar kallt te, (inte iste) utan kallt örtte..mm mums. Men men, får se om det känns bättre sen efter denna vecka. Ska också undvika socker och alkohol, och kaffe, men det är ju inget jag dricker ändå. Skräpmat är ju heller inte så bra o äta. Återkommer med hur det går, och om jag fått några bieffekter, typ ont i magen, som man kunde få.


Kommentarer
Postat av: Linda

Spännande! Mikaela har gjort någon sån nån gång tror jag. Väntar spänt på att höra hur det går, om det känns bättre och så :)

2010-08-31 @ 08:21:24
URL: http://blomklocka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0