Resa

Wiiie ! Nu är det snart onsdag o då drar vi till Wacken! :) Men min resa börjar redan imorn, då jag drar till Martina :) sen sover jag där o vi ska handla o lite, sen åker vi på onsdag morgon! Ska bli så kul!! Men jag har ändå inte riktigt fattat att jag ska åka..sommaren har gått så fort liksom, o jag har inte lyssnat på sån musik nu på ett tag heller..sen har vi allmänt inte pratat om det så mkt heller så det känns så konstigt på nåt sätt. Men det ska bli kul som fan o komma iväg på festival iaf :) jag gillar't ;). Men känns som jag packat med mig för mycket..men det har jag väl kanske inte egentligen..jag vet inte.. SKa packa om hos martina imorn tänkte jag :P hon får hjälpa mig lite o se vad jag ska ha med mig. Egentligen behöver man ju inte så mkt kläder., Necessären är proppfull den med..men vet inte med vad :P men antagligen sakere jag behöver. O medicinväskan e packad med, så jag ska nog klara mig :P. 

Uppdatering kommer när jag e hemma igen! Ge mig bra väder också så ska det nog bli bra.

Kommentarer
Postat av: lisa

JA jag vet.. inte är det från mig iaf :P

2010-08-12 @ 08:02:40
URL: http://outoffmyhead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0