Buhu

Igår var det tjejkväll tillsammans med Rebecka och Sanna hemma hos Rebecka :) Det var trevligt! Vi åt mat, pratade och så.................jag skulle färga Rebeckas hår, blont. Vilket jag också gjorde, och det blev fint :). Sen har jag sen ett tag tillbaka pratat om att jag vill färga mitt, för min hårfärg är så tråkig..jag ville ha nån mer rödbrun nyans..o så gick vi till affären igår då iaf, och då hittade jag en o så sa vi att vi skulle köra på det då.. Så vi gick hem iaf och Rebecka färgade mitt hår också! Oh herregud så jag ser ut............. Absolut inget illa mot att du färgade det Rebecka, absolut inte! :) Det är bara at tjag var inte beredd på att det skulle bli så mörkt..............skulle nog ändå tagit den jag tittade på först som var lite ljusare.. nu är jag seriöst nästan svart i huvudet! Ne usch o fy o blä..... *gråter*. Bild kan ni ju få se en gång när jag känner mig något sånär snygg i det.....

Om man ska prata om nåt annat...så har jag idag gjort knäck..vilken blev stenhård..som vanligt! Jag satt vi TVN och tugga på en, o Marcus sitter med sina hörlurar på sig o frågar mig, typ, va är det som låter sådant, vad äter du på? Man bara oj :P så får göra nya..ska nog ta ut den efter första tidsomgången... Men å andra sidan gillar jag ju inte lös knäck heller.. men såhär stenhård är ju inte gott heller.. Men jag vet att pappa tkr om det iaf :P haha, om jag nu inte minns fel. Haha.

Har suttit och kollat på Idol nu ikväll med, hejar på Jay! ;) mycket bra! Väntar nu bara på kvällens resultat...så segt att vänta emellan.........

Kommentarer
Postat av: Rebecka Andersson

Ne Erika du är inte svart!!! Du är rödbrun i håret och det är jättefint! Men jag kan förstå dig faktiskt, det är ganska stor skillnad mot den hårfärg du hade innan! Men tvätta det några gånger så går mycket av det ur! men jag tyckte du passade bra i den färgen!Jag tror ändå på att köpa slingmedel och slänga i, tror det skulle bli bra faktiskt! Då blir det ljusare med!

2010-12-03 @ 22:15:08
URL: http://rebeckaanderzon.blogg.se/
Postat av: Linda

Nu blir jag ju nyfiken på hur det ser ut! Tror nog som Rebecka skriver att det är fint! Det blir ju bara så ovant i början eftersom det blir sån skillnad. Puss

2010-12-04 @ 18:28:32
URL: http://blomklocka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0