Fredag

Den här veckan har gått lika snabbt som alla andra..om inte snabbare.. Suck. Jag hinner inte med. I tisdags och onsdags jobbade jag, det var tidiga dagar. I onsdags gick jag upp kvart i 5..det var segt.. Sen var det tjejkväll hos Sanna tillsammans med Rebecka och Linda också, vin och ost och kex :) det var mysigt och trevligt! :). Skadar inte att göras om :).

Idag har jag pluggat en del..har fått ändra om min teori efter dagens föreläsning, och det jag skriver om nu känns bättre faktiskt. Men ändå jobbigt att behöva skriva om o hitta nya böcker o hej o hå.. Så jag skrev ca 1 ½ sida idag, men samtidigt så fick jag ju ta bort 1½ sida.. så jag har ju skrivit +/- 0 liksom..känns inte så bra.. :/ saknar fortfarande nästan 10 sidor till minimum.. Nästa vecka blir det stenhårt pluggande!!!!!! Kanske hinner lite imorgon..men troligtivs inte... :/.

Var på stan idag och letade efter en klänning tills imorn..men hitta inte den jag ville ha :/ orkade inte fråga heller..så lite får jag väl skylla mig själv.. Kanske ångrar mig o går ner på stan imorn o frågar efter den.. Annars så köpte jag en annan mer linne, som också e fint, men jag tror klännningen hade varit finare.. Detta linnet ganska kort också..men det får duga! Har ju som sagt födelsedagsfest imorgon, för att jag fyller år på söndag :). Har väntat på att folk ska höra av sig..men ingen som gjorde de, förrän marcus tog tag i det :P då börja det plinga i telefonen ;) haha. Så nu har jag lite mer koll på läget och det ser bra ut ;D. Håller på o fixar o donar här hemma nu med..Fullt upp! kommer forstätta imorn med allt med.. Städade gjorde jag igår iaf så det e klart. Men tvättade också, så har tvätt att fixa undan med..men det går ju fort.. Men jag blir så stressad ändå.... Men men allt orndar sig :) .

Ikväll är det ju också idolfinalen som jag tänkte se! :) heja jay!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Tycker jag verkligen det skall göras! :) Puss



2010-12-10 @ 20:07:27
URL: http://blomklocka.blogg.se/
Postat av: Linda

Surt med uppsatsen, men du fixar det! :) Puss

2010-12-10 @ 20:08:22
URL: http://blomklocka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0