Segisen uppdaterar

I helgen var ju jag och Marcus i Stockholm på besök. Vi hälsade på en av hans kompisar och hans tjej, sen var vi på stan och gick med. Tänkte att jag säkert skulle hitta massa saker och julklappar (jag som är shoppingberoende..) men icke! Hittade knappt ingenting, men det var väl plånboken glad över ;) även om den redan känns tom! SUCK!!
MEn annars var det trevligt, jobbigt och köra bara.. Ja jag körde bil dit! i det här vädret! Fy fan ska jag säga.. Dit gick ju ändå ganska bra, för då va de ju ljust o så..men hem va de värre..fy fan..Inte så lockande att göra igen så att säga..skrek till flera gånger för att jag var nära på o hamna i diket! Gah!
Men vi kom hem iaf, för att vänta i Linköping på försenat tåg..jippie.. not. Men men, hem kom vi iaf, frusna och jag sjuk.. Men men.

Sen denna vecka har det varit skola änsålänge och plugg.. Sanna och jag satt i skolan igår och pluggade..flera timmar..men hur mycket skrev jag? 2 sidor! Va fan liksom?! Kändes som jag satt o skrev o skrev o skrev..men blev inte mer än 2 sidor! det är ju helt sjukt.. visserligen satt jag o läste i böckerna emellanåt med..men ändå.. fy fan..det tar tid alltså! Imorn ska vi sitta igen och då ska jag fan skriva mer!

Idag har jag förövrigt varit på bio med Sanna :) Vi såg Harry Potter och dödsrelikerna - del 1. Den var bra :) bara vänta på nästa del, som kommer nästa år! Nästa år verkar förresten bli ett bra bio-år..massa bra filmer som kommer. T.ex fjärde delen i Twilight (!!!!!!!!!!<3), ny Pirates of the Carribean, Harry potter - del 2, Åsa-Nisse :), Stig-Helmer Story :D, Transformers 3 o en hel del till. Men dessa är väl de som lockar mig mest :). Transformers 2 har jag dokc inte sett än, men det kommer :P. Så då kan jag se 3:an sen ;)

Kommentarer
Postat av: Rebecka Andersson

Jo jag vet, men jag vill inte smitta dig med min skit. Fast ifs vi kanske åkt på samma skit.

2010-12-01 @ 21:41:12
URL: http://rebeckaanderzon.blogg.se/
Postat av: anna

nej nej, t,om Johan tyckte den var perfekt till att ha pepparkakor i hahahaha :D

2010-12-01 @ 22:56:54
URL: http://blacknalyn.blogg.se/
Postat av: Linda

Hoppas att du snart blir frisk! Du har ju ändå kommit en bit på vägen, det är ju alltid något! Hoppas du får skrivit mer imorgon då! :)

Puss och Kram

2010-12-01 @ 23:59:07
URL: http://blomklocka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0