Skit

Vissa saker kan verkligen förstöra allt..

Hade handledning idag inför uppsatsen och jag känner att jag får sån panik! Jag ska skriva cirka 15 sidor till, + att rätta till här o där o strukturera om o så (vilket jag iofsg var medveten om, men men)..tills på torsdag nästa vecka! Panic attack!!!!!!!!!!! Den ska liksom va nästan klar då....suck suck suck!!
Ska jobba imorn med, men får väl se om det blir nåt plugg på kvällen sen..onsdag ska jag också jobba, sen ska vi ju ha tjejkväll på kvällen.. Sen på torsdag, då får jag ta tag i pluggandet..samtidigt som jag har massa annat hemma o göra..... gah!!! Men fredag blir det plugg iaf, har skola 10-12, sen plugga efter det! Som en tok!!!!

Sen kom jag hem iaf från skolan och bara: ............

Sen ringde jag hem och då får jag reda på en sak som gjorde mig så himla ledsen o arg... idioter!!!!!

Kommentarer
Postat av: Rebecka Andersson

Usch, vad är det som hänt gumman?

2010-12-07 @ 06:15:02
URL: http://rebeckaanderzon.blogg.se/
Postat av: anna

gumman skit i folk som får dig må dåligt. därför ja har få vänner idag..för folk som gjorde att jag mådde dåligt, de stötte ja undan..orka inte med dom. du förtjänar bättre

2010-12-08 @ 12:01:25
URL: http://blacknalyn.blogg.se/
Postat av: anna

ja men folk i allmänhet..skrev folk ;) och även vänner men även folk som man inte har såna relationer till kan ju också få en att må skit..

2010-12-08 @ 17:05:04
URL: http://blacknalyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0