Utmaning

Har blivit utmanad av Stina så ska här neda svara på lite saker:

4 matprogram jag gärna ser: (om jag nu måste välja..)
1) halv åtta hos mig
2) kniven mot strupen
3) hells kitchen
4) nyhetsmorgon i TV4

4 saker jag har ätit idag:
1) mjölk och macka
2) tacopaj
3) kyckling med hemmagjord klyftpotatis och sås
4) knäck

4 smaker jag längtar efter:
1) Vatten
2) Cola
3)  Kola
4) spagetti och köttfärssås

4 saker på önskelistan:
1) digitalkamera
2) nagellack
3) bismarckarmband
4) pengar

4 smaker jag avskyr:
1) Klöver mellanmjölk
2) risgrynsgröt
3) marmelad som godis
4) spya (haha)

4 personer vars bloggar jag uppskattar, och därmed också utmanar (som jag då inte sett utmanande nån annanstans :) )

Rebecka
Linda
Martina
Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0