Dricka

Jag har tänkt en del på det där med alkohol.. vad det kan få folk att göra och hur mycket man kan börja prata av det! Man kan ju få ur sig hur mycket känslor o sådant som helst, jag tycker det är helt sjukt egentligen :P men samtidigt kan det väl va bra med eller va man ska säga.. om man nu har massa saker man vill säga o prata om, men kanske inte vågar göra det eller itne tänker på det nykter.. Men det är ju kanske inte jättebra iaf, att man måste dricka för att kunna prata om vissa saker. Men men. Sen kan man ju liksom också ångra sådant som man sagt o så vidare..men iaf. Sen undrar jag också om man verkligen menar allt man säger när man är nykter? Är det verkligen sanning i det man säger? För min del känner jag iaf att det är det. Jag vågar helt enkelt bara prata mer, men säger inte saker jag inte menar för det. Men jag vet inte hur andra är? Funderar vidare på det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0