Fredag

Nu är det äntligen fredag! Har kännts som det varit fredag sen typ i onsdags eller nåt..vet inte varför :S lustigt men men. Har varit duktig o tränat 3 ggr den här veckan med :) o inte ätit nåt godis o sånt o inte druckit läsk. Men nu e de helg, då ska jag unna mig nåt iaf ;P. sen kör vi samma visa från måndag o framåt igen :) det går bra. O sen ingen skräpmat ute heller, fy blä, mår illa av bara tanken typ.

Sitter och väntar på att fisen ska komma snart med, "så tidigt som möjligt" haha, ah efter 16 blev de ;P men iaf, :). Har suttit o läst lite nu under tiden men höll ju på o somna nu i slutet..suck, hatar o läsa massa kurslitteratur nu.!

Har fått svar från Vikariebanken nu med, o dom ville inte ha mig ;( för jag inte är utbildad till nåt. Suck på dom. Skulle dom bara lyssnat på min referensperson kunde jag säkert kommit med (tror jag :P) men men så gör dom ju inte.

Ikväll ska vi se The Prestige, var längesen! :) Sen imorn ska vi på bio :) det ska bli nice.

Ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0