It's time to let it go honey

Idag var jag ute en liten stund på min ny vfu-plats och det verkar ju okej. Känns bara som allt kommer bli så stressigt nu när man ska ut.. när man ska göra 3 uppgifter o läsa 3 gånger, på 3 dagar :/ o jag ska ut redan nu på mån-ons, så måste förbereda va jag ska göra nu, och det är jobbigt..va ska man göra med 3-5 åringar? Jag har ingen koll på det längre.. O jag fick värsta mördartiden på måndag.. 8.30-16.30 :/ kommer dö. Jag är inte van vid såna tider :P inte på en måndag dessutom, suck. Men men, det ska nog gå bra.

Har även tränat idag, men det var inte roligt.. har varit nedstämd hela dagen idag så inget är roligt idag. :/. Jag vill inte va såhär. suck. Men det är ju en sak som stör mig så enormt..det kommer i omgångar o nu är det en sån omgång, blääääää gå o dö.

Imorn ska jag upp o tvätta vid 7 med, det är ju verkligen inget som lockar.. men jag får ju skylla mig själv, är ju ingen som bokat tiden åt mig, det har jag ju gjort själv. Men tänkte som så att då har jag ju dagen på mig att plugga sen, lr om jga nu skulle behövt åka till nån praktik (vilket jag dock inte behöver nu), men plugga behöver jag ju, men kommer säkert va aptrött :/ suck, blä. Har endel o plugga, dvs massa att läsa, sen så ska jag fixa mina intervjuer till examinationen med, sen ska jag träna på kvällen med. Vill ha helg nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0