Måndag

Helgen var mys med plutten :). Har mest lagat mat, kollat på film o sådär. Sherlock Holmes va bra med :). Marcus slängde ju ur sig värsta bästa kommentaren när det blev tyst i biosalongen när filmen va slut : "Ah jag är tillfredställd iallafall". Hahaha så bäst! :P.

Nu i veckan är det inte så mycket skola, men fortfarande massa plugg.. Lite praktik med denna veckan, spännande, ska besöka min nya plats på onsdag! Idag har jag varit på min gamla plats o I love them :). Känner mig ju som en som jobbar där, fastän jag bara var där idag o skulle göra intervjuer. Fick ta mellanmålet med klassen själv o sådär, det tycker vi om :).

Träning blir det med nu i veckan, tränade medel idag , det är bra :). Skulle testat på afropasset idag, men det var fullt.. så gör ett nytt försök nästa vecka :) testa måste man ju iaf. Har bestämt mig för att inte äta massa godis o sånt i veckorna nu med ju, o det gick bra förra veckan,  så nu är det nya tag igen. Vågen visar ju bra iaf, coolt :)


sitter o oroar mig massa inför Polen med, vi har ju bara handbagage o då får man ju inte ha vätskor med sig o jag som måste ha all möjlig smörja med mig vet ju inte hur jag ska göra :P så jobbigt.,. men aja, det ordnar sig på nåt sätt.. får köpa lite skit där nere.. :)


Jag satt o kolla runt på bdb nu o då blev jag sugen på att pierca mig igen.. har inte varit det på ett tag.. har funderat på att ta bort den i läppen o inte ha mer nånstans, har ju 3 st just nu med läppen då.. men jag e sugen på att göra i örat, hittat två nu som är intressanta.. men vi får se :) . Sugen på mer tatueringar ibland med.. men vet inte vad o vart så då är det svårt :P.

Kommentarer
Postat av: martina

Ska du till polen? :o Har jag missat nåt eller :b <3 / martina

2010-02-08 @ 21:57:56
Postat av: Erika

Hehe ja det ska jag :) vi ska åka nu i slutet av februari, jag o marcus :). Hans bror bor där så vi ska dit. ;) / <3

2010-02-09 @ 13:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0