Suck

Idag har jag haft ont i magen klippt hela dan! :( Det är en obeskrivligt jobbig smärta..kan vara vadsomhelst, magsjuka? oro? stress? annat? Allt på en gång? Vem vet. Jag vet bara att det var jobbigt att inte kunna sova inatt för jag hade grymt ont i magen, o sen gå o ha ont i magen o må illa hela dan :( Tycker lite synd om mig själv faktiskt. Åkte hem lite tidigare från praktiken med, för det var som sagt jobbigt o bara vara där. Rädd för att man ska behöva gå o spy närsomhelst liksom :S usch. Känner mig väl lite lite bättre nu, men ska gå o duscha snart o sen hoppa i säng, sen får det fan ta o va borta imorn! Annars vet jag inte vad jag gör.. Men om det är det andra som jag tror det kan va så lär det ta några dagar innan det försvinner o finns inte så mycket o göra åt det  ;( synd om lilla mig.

I helgen som var så var jag förövrigt hos Marcus, vi festade själva :) pratade mycket om allt. Sen gick vi ut på Platens, det var ju helt ok. Alla Hjärtans dag firades inget speciellt heller direkt. men jag var ju med plutten hela helgen iaf :). Haha tog en bild i lördags med, men vi ser bara fulla ut :(. Enligt mig så ser jag mest fullast ut :P inte bra.

Och den här veckan är det då praktik som gäller till o med onsdag. Sen kommer Sofie hit på onsdag kväll :) ska blir trevligt. Bara jag inte blir sjuk nu då.. :/.  Sen ska jag troligen med hem till helgen då. Blir som vanligt massa läsa denna veckan med :/ blä..............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0