Tisdag

Jag har just fått det sant bekräftat att nu hädanefter får vi skriva våran c-uppsats själva! Hur roligt känns det då? :( Jag som inte är en höjdare direkt på att skriva uppsatser, o nu får man ingen o bolla med som om man hade om man hade en partner o skriva med.. o isolerad framför datorn lär man ju bli med.. gah jag vill inte! :(. Ser inte framemot det där alls, ännu mindre nu när det blev såhär liksom..

O jag har fortfarande lite ont i magen o svullen o sådär.. :(. Inte bra.. inget som hjälper ju. Ska nog ta mig ut på en liten runda snart, så får man se om nåt hjälper..

Imorn kommer Sofie med, trevligt :)

Kommentarer
Postat av: Rebecka Andersson

Jag kan hjälpa dig fixa till din blogg om du vill. Är jättenkelt egentligen.

2010-02-17 @ 00:14:47
URL: http://rebeckaanderzon.blogg.se/
Postat av: Rebecka Andersson

Ne usch hörde om det där... Vi får ju med så sen. Sandra hade varit på ett möte och hon sa att vi dessutom skulle skriva en D-uppsats nu... Hur kul är det då?!

2010-02-17 @ 17:51:29
URL: http://rebeckaanderzon.blogg.se/
Postat av: Erika

Ja usch! Jaha men usch.. hemskt! Men jag ska med gå på ett sådant möte o höra vad de säger..

2010-02-18 @ 19:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0