Tisdag

I onsdags kom ju Sofie till mig då, sen var hon här tills i lördags :). vi har mest kollat på tv, pratat, lagat mat o varit på stan typ. Jag har varit i skolan med, hon var med en stund men tröttnade :P.
Sen i lördags skulle  vi ju åka hem, mitt i snöovädret..yay. O det blev ju ingen rolig dag. Vi gick härifrån vid typ 10.15, o skulle varit i Vimmerby vid 13.47. Vi var i Vimmerby vid 16.00 typ.. jippie liksom. Pga inställda tåg, försenade tåg och missade tåg och sådär. Jävla snö alltså! Jag vill inte ha mer! Blir så trött. Men vi kom ju hem iaf, efter ca 7 timmar då allt som allt. Inte roligt alls. Men en sak var ju rolig under dagen och det var att Calle gick förbi på stationen i Norrköping! Överlycklig där för en stund :D haha. Märktes att han inte ville bli sedd för han gömde sig typ ;P.

Hemma var det en aning mer snö än vad det är här.. 80 cm va de visst, o det är det ju inte här.. det ser man. O hemma håller de ju på o gör om köket med, så huset är ju helt upp o ner :P. men men det funkar ju.
Sen i måndags, igår då, åkte jag hem igen. Men då var det ju med bussersättning och förseningar, så såklart missade jag det pendeltåget jag tänkt att ta så fick vänta ytterligare 1 timme..inte roligt, men men jag kom ju hem iaf. Hatar o åka buss när det är halt o mörkt med, :/ inte roligt, kändes som vi skulle köra i diket o krocka o dö flera gånger om :( bläää.. Nu ska jag inte åka ditåt på ett tag, o absolut inte när det är sånt här väder! Hade det inte varit för att jag skulle hämta mitt pass så hade jag inte åkt hem faktiskt..

Idag håller jag på o ska börja tvätta snart, sen måste jag packa o plugga lite, sen måste jag ner på stan o fixa lite småsaker med. Sen kommer Marcus lite senare med, vi åker ju till Polen imorgon :) hoppas allt går bra bara pga vädret.. jävla skitvädret.

O jag fattar inte att jag inte kan låta bli o störa mig på en viss sak.. jag hatar egentligen alla sidor, det bara förstör ju. Iaf mig.

Kommentarer
Postat av: Rebecka Andersson

Vad fin din blogg blev! Tänk bara på att lägga in alla koder och så för du måste skriva in länken på den som gjort designen, annars kan dem anmäla dig och du får ta bort designen. Hoppas du har det bra i polen!

2010-02-25 @ 22:41:32
URL: http://rebeckaanderzon.blogg.se/
Postat av: Erika

Tack :)bättre än den förra iaf.

ja jag har lagt in alla koder, så det borde väl nte va nåt fel?

2010-02-28 @ 17:01:47
Postat av: Rebecka Andersson

Nja, finns ingen länk till designern, brukar finnas det.

2010-02-28 @ 17:51:20
URL: http://rebeckaanderzon.blogg.se/
Postat av: Erika

Nae ser det nu... hm ja jag vet inte vad som är lustigt då.. du frå hjälpa mig kolla på de nån dag :P

2010-03-01 @ 13:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0