tjoho

I fredags köpte jag äntligen min nya soffa! :) jag och Sanna var på Ikea, sen så fixade jag hemkörningen med av dom o fick hem den lite senare på kvällen :), så det var ju skönt. Så kvällsplanerna för fredagen blev hemma hos mig istället för hemma hos Sanna som det var tänkt, men iaf. Vi fixade iaf ihop soffan sen hade vi fredagsmys :D. Men dock vet jag inte nu om jag tycker soffan passar in redigt..den är lite stor.. o passar inte in redigt med resten, dvs tvbänken, mattan och bordet.. men jag orkar inte bry mig just nu..det kommer nog ordna sig på nåt sätt..

Sen på lördagen så kom plutten till mig :) sen så lite senare kom Sanna igen, sen vart det lite mat och lite förfest sen drog vi iväg till Rebecka på mer förfest:) det var ju trevligt. Sen drog jag, marcus o sanna vidare till Trappan, o det var asjobbigt o stå i kön för det var skitkallt och pissnödigt! Inte roligt alls. Men men vi kom ju in till slut iaf, jag minns inte allt, men det var ju trevligt, var konstigt nog typ ingen jag kände igen ute.. men men.

Sen söndagen va bakisdag :P jag mådde väl inte prima direkt, men okej. Orkade inte laga mat heller direkt, vilket jag ångrar nu.. man får inte tjocka sådär mycket som jag har gjort den här helgen, fy på mig! Måste bli total ändring nu. 
Så idag har jag tränat, det var skönt faktiskt, tänkte faktiskt ta o använda mitt gympakort nu tills det går ut :P om ca 2 månader. har planerat denna vecka o nästa veckas träning så det ska nog gå bra :).


O jag såg nyss på Outsiders, idag handlade det om att vara fixerad vid fett. Det stämmer verkligen in på mig, jag är extremt fixerad vid fett, mest på mig själv. O efter den här helgen känner jag mig som ett redigt fläskberg o den där dokumentären fick mig nästan att gråta.. jag vet inte varför.. det var jobbigt. Jag måste ta tag i det här.




Kommentarer
Postat av: Jenny

Allt går bara man vill det tillräckligt mycket! Du måste säga till dig själv på skarpen, du måste verkligen verkligen vilja.. då finns lusten o orken oxå till det!!! lycka till me allt! kram på dig

2010-02-02 @ 16:38:26
Postat av: Erika

Jo jag vet.. jag vill ju verkligen.. ska bara hitta den där extrema lusten o orken med :P. kram kram

2010-02-02 @ 17:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0