ba

Idag har varit en sur-dag. Men det har väl löst sig nu. Jag överdriver verkligen saker till max hela tiden.. usch jag blir så trött på mig själv.

Har iaf haft sista dagen i skolan för den här kursen och med den här arbetsgruppen, kändes nästan som om vårt slutseminarium va ganska dåligt, men det var det nog inte :P. Sen slutade typ mer än hälften av vår arbetsgrupp nu med, så får man inte träffa dom mer..känns ju lite tråkigt faktiskt. Det har varit en trevlig, kul grupp! :).

Har lagt ut min soffa på annons idag med och har redan fått två svart, coolt :). Men mina böcker är det fortfarande ingen som vill ha :( det suger, jag vill ju bli av med dom! Men men, ska fixa fler annonser så man kanske blir av med nån iaf.

O jag kollade nyss på paradise hotel, i love it :D haha. Men va störd jag blir. Det är fel person som åkte ut, o pontus som borde åkt ut är det nåt llustigt med alltså.. jag känner det på mig.
O jag blev lite ledsen i ögat när jag såg förhandsvisning inför nästa avsnitt. fy c och j! Haha va störd jag är.

Godkväll

Kommentarer
Postat av: Jenny

hej!

hoppas att allt är bra med dig!?

ska försöka smitta av mig lite motivation till att träna (=. vet inte vad som flugit i mig, men men. vet inte vart du tränar, men du kan alltid följa med mig till nordic annars (=. bara så att du vet.



annars håller jag med om att nyårslöften inte är särskilt bra. vem håller de liksom. men det kan ju va en bra pusch... man måste bara ha lite självdisiplin. (=



en sista grej (har läst alla dina inlägg nu på en gång som du skrivit sen jul). du skrev nånstans att du ville bli starkare som person. det tycker jag är nästan det viktigaste i livet. självkänslan! om man lyckas jobba upp den, så mår man super. lovar! (=



lycka till o ha det bra! kram

2010-01-20 @ 01:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0