Blä

Idag blev jag lite glad, då jag trökade på mig ett par jeans som jag inte kunnat ha på 2 år! Det är bra skit. :).

Sen var jag hos vårdcentralen idag med mina torra ögon, o jag får ju damp! Hur trög får man lov o bli?! Jag har sagt i telefonen när jag ringt att det är runt ögonen jag är torr, alltså ögonlock o nedanför. Sen när jag kommer dit o får prata med en doktor så kollar han i mina ögon o i min hals o sånt där o undrar om jag är sjuk o allergisk. Visst, man kanske kan bli så av allergi, vad vet jag? Men så tror han hela tiden att det är en ögoninfektion jag sökt för! SUCK! det är ju bara det att jag är torr RUNT ögonen, inte I. Gud! Så skulle han skriva ut några ögondroppar åt mig, jag bara men neeej, det är ju inte det jag ska ha, pucko! typ. Till slut fatta han ju va jag mena.. men det tog sin lilla tid. Men fick någon ögonsalva som är egentligen för I ögonen med, men men.. funkar det inte ska jag skälla ut honom. sådetså. Jag blir trög. Norrköpings läkare alltså.. jag blir så trött..

O jag trodde jag skulle få en ganska bra ekonomi den här månaden. ah just det, skit på dig. Det kommer gå åt helvete o mer därtill. kul! not. Jag hatar detta. Jag hatar allt som kostar och ska betalas. Ge mig ett jobb. Ska söka in till vikariebanken, men tror inte jag får nåt där.. men man kna ju alltid testa.. skulle gjort det idag, men då va man ju tvungen o ha en referensperson, vilket jag inte har.. :( men jag ska ringa min vägledare o se om det går bra o ta henne :). We'll see.

Förövrigt blir jag sur på andra saker med,att jag kanske har en sak jag inte vill ha. suck.

Sen så blir jag sur på en annan sak med... jag ville gå på bio.. men så blev det visst inte...suck.

Nu har jag klagat av mig lite iaf! tack för mig.

Kommentarer
Postat av: Brageingeborg

Hi! Your site appeared very useful to me. Excellent work, thanks.

2011-12-09 @ 11:16:02
URL: http://brageingeborg.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0