född utan hjärna

Ja ibland kan jag ju undra om jag föddes med hjärna.. Idag var jag och Sanna ute på willys och handla, tog bussen som vanligt. Sen var det ju värsta snöovädret med, inte alls kul, men iaf. Så gick vi därinne o handlade o så.. sen när vi skulle betala tänkte jag att "ja men jag har ju massa grejer, jag kan ju ta en papperspåse o en plast, för det e ju lite bättre och packa i en pappers" o så gjorde jag så.. Sen gick vi ut.. o tungt var det ju, så jag var ju tvungen o ställa ner påsarna ibland o vila lite.. och det är ju väldigt bra när man har en papperspåse och det är massa blötsnö på marken och i luften! Gud, så som jag trodde så gick ju självklart påsen sönder på hemvägen, men då var jag iaf nära hem så det var ju skönt. Men massa saker va ju blöta o sådär.. men det var ju mest för att det snöade i påsarna med..suck på detta vädret! Men sen kände jag på mig att jag hade tappat nåt på vägen.. o nu insåg jag att jag hade gjort det med.. min nya goda tvål som jag hade köpt :( buhu :'(. Men men sånt e livet, får köpa en ny, men känns ju ändå lite onödigt liksom..

Ute i Hageby har dom nu också öppnat en såndär nagelfixargrej, och de var ganska billiga, jag funderar starkt på att göra såna naglar! Jag har velat ha såna i flera år ju! Men det är så dyrt bara ..o man måste fixa med dom o hålla på :( men det är ju så fint! Så ja jag får se hur jag gör.

Sen var jag även inne en sväng på systemet för o kolla om min kära cider fanns där..o det gjorde den!! :D Så dit ska jag åka igen (blev för mycket nu) framåt helgen o köpa :D o då kan jag ju även köpa en ny såndär tvål.

Förövrigt kom jga på innan när jag satt o läste att såhär mycket på såhär lite tid har jag nog aldrig läst i hela mitt liv... 3 ½ bok på 1 vecka typ. Hur har jag orkat? Hur orkar jag? Men det är bara o bita ihop o läsa igenom skiten. Jag kanske får lite ledigt framöver då eftersom jag läst så mycket nu i början. :P Kursen började i måndags. Haha. Sen har jag äntligen fått tag i Tras-boken nu med, :) ska få låna den av Emelie, blir asbra :).

Jag fick ångest innan med, för sanna o jag åt på mcd, o när jag kom hem kände jag mig som en badboll, så då gick jag ut o gick i snöovädret + gjorde lite skit hemma. :P. Mats o jag skulle egentligen ut o gått idag, men vi gjorde inte det pga vädret.. men så gör jag det själv.. ah jag e störd. Men men. det var ju bra iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0