gah!

jag får damp på skolan! Jag vill inte läsa denna kursen.. jag vill verkligen inte! Jag har känt det innan nu att det kommer bli jobbigt och kursintroduktionen idag gjorde det ju inte bättre alls..! Jag trodde jag skulle få ha kvar min praktikplats som jag har haft, för det sa studievägledaren att jag kunde.. men nu ska jag visst ha en ny plats, vilket jag inte fått! O det är typ hälften av hela min klass som heller inte fått nån plats, va fan liksom?!.  O det jobbiga är att man ska ut på praktik om redan 3 veckor.. så det känns ju lite sådär.. med ny klass o ny vägledare o hela skiten med.. för bara 3 dagar! Hur jävla onödigt känns inte det då? Jo väldigt onödigt!. men jag kna ha kvar min gamla vfu-plats till examinationen o de.. men bara om de säger att det e OK, för att de får då inte längre några pengar för att jag är där.. o jag tar ju upp deras tid så.. men men jag får höra med dem..för det vore bra för mig då tycker jag iaf.. Men nu annars vet jag inte vart jag frå praktik.. om det är i en förskola eller förskoleklass..det är en bra skillnad faktiskt, och om det är i stan eller om det är ute i bölet nånstans.. jippie! NOT.



gah, suck. Sen känns det som att jag framöver inte kommer ha tid med nåt annat än att bara istta o läsa.. då man typ ska läsa 2-3 böcker i veckan! o sanna o jag har ju beställt böcker ihop, + att vi har lånat från bibblan..så stress stress.. jga kommer avlida. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0