Glad!

Idag är jag iaf lite glad :) för att jag har precis sålt min soffa! yay :). Sen såg jag att jag hade fått två böcker på bibblan nu med som jag kan hämta ut och det är ju positivt :). Dock har jag inte fått nåt mejl om att böckerna har kommit som man brukar få, men det står när ma loggar in med sitt liu-kort på bibliotekets hemsida att dom har kommit och finns tillgängliga så.

Just nu har jag också precis anmält mig till Vikariebanken, men hoppas inte på för mycket då jag har hört att de mest tar in de som är utbildade redan, sen barnskötare och så.. och jag är ju inget :(. Hade jag gått barn och fritid hade jag ju iaf varit barnskötare..men det har jag ju inte nu så.. men men. Man får se helt enkelt. Har iaf en referensperson som har sagt att jag är en sån person hon skulle kunna tänka sig att jobba med! Sånt blir man glad av att höra. :).

Annars sitter jag nu bara hemma och glor och vet inte vad jag ska göra.. borde ringa ComHem med angående en räkning.. men va tar det liksom, 5 min? Sen då..resten av dan liksom? Jag hade tänkt att ta en promenad iaf, Masken kunde inte idag, så jag får gå själv.. men då blir det itne lika långt :P men får ta mig till bibblan iaf o kolla om jga har fått böckerna eller inte.. :) det blir ju en liten promenix iaf. Det är ju alltid nåt.

Jag vägde mig nyss med.. trodde jag vägde typ minst 2 kg mer än va jag vägde sist..dvs 1 ½ vecka sen :P hah, för jag har känt mig så fet och inte ätit bra o inte rört på¨mig direkt.. Men så visar vågen nästan 2 kg MINDRE istället! SJukt. Men jag blir bara glad :) 3 kg kvar!

Kommentarer
Postat av: Jenny

det är bara att ringa om du har tråkigt. ja gör inte alls mycket på dagarna... kram på dig!

2010-01-22 @ 10:48:45
Postat av: Erika

Ja, va snällt :) . Just nu ser det ut som om jag kommer sitta med näsan i böcker dagarna i ändan.. men man får väl se. :) Kram

2010-01-25 @ 20:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0