Hellu

Idag sålde jag två av mina böcker med :) så det är ju bra, fick jag lite pengar, hihi :). Tror jag har blivit besatt av pengar eller nåt.. men vafan, det behövs ju verkligen.. Jag satt redan nu o räkna budget för den här månaden som kommer.. blä, inte roligt. Ser inte så bra ut den heller.. men men. det är mest bara för jag måste köpa en soffa. buhu, jag vill ha jobb. Får tänka på utgifterna helt enkelt.. sen går det ju alltid att låna från sparkontot, för ta får jag inte! Fy på mig.

O jag har ont i ryggen..kände av det precis innan jag o Mats skulle ut o gå o nu är det bara värre :( ska nog lägga mig snart. Får lägga mig o läsa lite..måste ju läsa ut lite skit tills på måndag, i helgen lär det ju inte bli så mycket läsande, ska ju till plutt :).

Jag kom på en annan sak nu med, när jag kollade i almanackan och såg ett visst namn. Det är en kompis, vi har varit kompisar jättelänge, men nu har vi glidit ifrån varandra men pratar väl ändå nån gång sådär.. men iaf, hon har fortfarande inte hört av sig o sagt grattis till mig när jag fyllde år.. det tycker jag faktiskt är illa. Vissa vänner blir jag bara så trött på.. det finns ju dom som hörde av sig på min födelsedag med o sa allt annat utom grattis, man bara okej? Orka bry sig om dom då. Faktiskt. Jag tänker då inte anstränga mig för att bry mig om såna som typ glömmer att man finns.


Kommentarer
Postat av: Jenny

jag glömmer inte att du finns (=

kram kram

2010-01-22 @ 10:49:56
Postat av: Rebecka Andersson

Grattis på namnsdagen idag :)

Se jag kommer ihåg dig :P

2010-01-24 @ 16:47:23
URL: http://www.rebeckaanderzon.blogspot.com
Postat av: Erika

Hehe tack va snälla ni är båda :)

2010-01-25 @ 20:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0