Söndag

Nu har jag rensat upp i min blogg.. för att jag tycker det behövdes, 2009 var inte så roligt, så därför raderade jag massa inlägg som var från 2009. Nu är det ett nytt år, och det ska väl förhoppningsvis bli bättre?

Igår flyttade jag hem till Norrköping igen, efter jullovet. Det var både skönt och jobbigt på samma gång, skönt för att det är jobbigt att vara hemma i längden, och jobbigt för att jag kände mig så grymt ensam, var nedstämd o dan med.. inte roligt alls. Men det blir väl så vissa dagar bara.. speciellt vissa dagar i månaden.. suck.
Var hos Erik en sväng o kollade på film, så då fick jag lite sällskap iaf, det var ju trevligt. Frippe var med också. jag var nog dock inte så jättesocial på slutet då jag somnade :P va så grymt trött. Sen när jag väl kom hem så började jag städa, mitt i natten :P jag är knäpp.

Idag har jag också fortsatt att städa, så nu ser det väl någorlunda bra ut igen, men usch va jag måste rensa bland alla mina papper, skåp o saker o allt, har ju alldeles för mycket onödigt skit som bara ligger o skräpar. Finns ju ingen mening med o ha det liggande. Sitter och väntar på att plutt ska komma till mig snart med, :) har saknat honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0