Uppdatering

Oj, nu  var det visst väldig tlänge sen jag skrev! Men jag har tänkt o skriva flera gånger, men sen har jag ju knappt suttit vid datorn så.. men kna ju uppdatera lite då :).

  • Jul: Tillbringades hemma med familjen, var lite tråkigt och så eftersom det bara var vi men men.. så kan det bli ibland. Fick ju lite saker iaf :) och även presenter från min födelsedag, så nu kan jga snart köpa min kära soffa :) skönt. Blev ingen utgång under julen för mig heller för jag kände inte för det. Blev ltie mellandagshandling med. Var tillochmed i Ullared! Haha :) och som vanligt köpte jag ju saker jag inte borde ha köpt! Suck på mig.
  • Nyår: Tillbringades i Linköping med Marcus + kompisar och Sanna :). Det var trevligt mestadels iaf :). Blir ett <3 på nyåret också :). hihi.
Sen har det inte hänt så mycket mer.. känns som lovet bara har sprungit iväg och jag har inte gjort ett piss. Jag har varit ute lite i snön, men sen har det varit så himla kallt med så det rä ju inte skönt för fem öre :( svider i hela mitt ansikte med för jag e torr :/ usch hatar det. Har dock varit o hälsat på martina <3 :) det var trevligt. vi var i jönköping en sväng med, hon handlade och jag tittade på ungefär :P jag måste spara mina pengar, vilket jag också måste bli bättre på. det funkar inte så som jag har varit nu. Sen igår var jag också o träffade Lisa och lilla tilda :) så söt! Sen snacka jag o lisa lite skvaller o så :) trevligt.

Mina nyårslöften (som man förövrigt inte borde ha, för man håller dom inte men iaf) är att jag ska börja spara mer pengar och tänka på vad jag handlar, sen att träna och gå ner i vikt. Detta är faktiskt måsten!

Nu längtar jag hem till min lägenhet med, blir lite trött i längden på att vara hemma här för länge. Åker hem på lördag iaf :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0