tråk

Jaha ni här va de dött.. Men ja, det blir lätt så på sommaren, sitter inte så jättemycket vid datorn..  Va har hänt sen sist då?

* Varit med Marcus, vi har slappat sen varit på lite olika utflykter, typ Bullerbyn, Katthult, Omberg, Vadstena. Det var trevligt.
* Varit i Västervik och festat under visfestivalen, det var också trevligt. :) Fick träffa Rebecka med, så det var kul!. Åkte även och hälsade på min kusin Anna med familj som jag aldrig träffar, det var kul.
* Snuttan har fått sina kattungar nu..var 4 egetnligen, men blev bara 1 stackare kvar. De andra dog på olika sätt :( hemskt, då var jag lite ledsen ett tag.
* Var på tjejfest hos Lisa, det var trevligt o träffa alla :) och roligt var det med!

Nu är jag hos Marcus igen, så får vi se vad vi hittar på för kul denna vecka. Sen nästa vecka åker jag till Wacken!!!!!!!! :) yay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0