Värme

Usch vilken värme det är nu! det är faktiskt bara jobbigt. Går inte sova o inte göra nåt.. man vill bara ligga i sjön hela dagen typ. Kunde inte sova inatt pga att de va så varmt o jag va helt klarvaken, så åkte senare till jobbet idag..tyvärr.. men men, man kan inte alltid va på topp! O när jag väl kom dit höll man ju på att smälta bort med, fan 25-26 grader, inomhus o jobba i! Fläktar ju inget heller nånstans, det var lagom roligt..   Får se om jag kna sova inatt..har att på takfläkten för fullt iaf, hela dan.Så lite svalt e de iaf.

I helgen var jag ju i Norrköping då, det blev ju inte rikgit som vi hade tänkt oss.. men det var ju trevligt ändå. Jag som sabba lite, men men, värme o alkohol är ingen  bra kombination! Inte för mig iaf. :/. På söndagen blev det iaf lite shopping i kletvärmen. sen blev det hemresa o ett dopp i sjön, det var skönt!

Snuttan har inte fått några ungar heller än, jag bara väntar.. Vet inte om jag vill släppa ut henne mer heller..hon va ute idag, men kanske kan släppa ut henne imorn med, sen får hon nog faktiskt va inne.. Man vet ju inte om hon föder nånstans ute o ja allt.. inte så roligt. Nära e de nog iaf.

Har äntligen pratat med Marcus nu med, har inte fått höra hans röst på 2 hela veckor! O imorn kommer han! :) love

Kommentarer
Postat av: Rebecka Andersson

Haha jag vet. Min mamma heter med Doris fast i mellannamn. Och jag tycker det är fint och gulligt. Så nu heter hon Siri Doris Helderud/Andersson :)

2010-07-13 @ 13:59:04
URL: http://rebeckaanderzon.blogg.se/
Postat av: Rebecka Andersson

Aa hon är söt. Jaha, nej dom är helt olika :)

På ett sätt kanske det är bra att inte ha kvar tuttarna heller för då kanske man får världens hängpattar istället. Men ändå trist att få små igen när man fått stora ju

2010-07-14 @ 19:48:06
URL: http://rebeckaanderzon.blogg.se/
Postat av: lisa

ja visst! fast vet inte om de är nåt bad väder idag? ;) får se sen när vi fått i oss lite alkohol ;) ses sen!

2010-07-24 @ 09:18:47
URL: http://outoffmyhead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0